Vacature Klantenservice Medewerker | SolarNRG

We zoeken een
Klantenservice Medewerker

Full-time | Poeldijk

Solliciteer nu

Join our team

SolarNRG is de meest ervaren zonnepanelen installateur van Nederland. Vanuit het Westland, aan de rand van Den Haag, voorzien wij particulieren, ondernemers, woco's en woningbouwbedrijven van zonne-energie, met een persoonlijke aanpak. Kwaliteit, innovatie, klantgericht denken en duurzaamheid is wat er bij ons door de, uiteraard met zonnestroom gevoede, airconditioning vloeit.

Jouw rol

Ben jij een echte aanpakker? Iemand die niet terugdeinst voor de vragen en problemen van onze klanten en die het als een sport ziet een zo goed mogelijke service ervaring te bieden?

Dan zoeken we jou! Op onze afdeling klantenservice komen dagelijks zeer uiteenlopende cases binnen en aan jou de taak om deze zo snel en kundig mogelijk af te handelen via ons ticketsysteem (Freshdesk), e-mail en via de telefoon. Bij iedere ticket ga je de situatie evalueren en bepalen welke opvolging er nodig is. Je zult hierbij uiteraard contact hebben met onze klanten, maar ook met onze installatie- en serviceteams en daarbij beslissen wie voor welke kosten verantwoordelijk is. Tevens zul je dagelijks bekijken welke tickets er nog openstaan en zorgen dat iedere ticket uiteindelijk volledig wordt verwerkt. En don't worry, de meest technische vragen kun je doorspelen naar onze technische klantenservice en support.

Wat je gaat doen

  • Een zo goed mogelijke service ervaring creëren, met tevreden en geholpen klanten;
  • Uiteenlopende cases afhandelen via ons ticketsysteem;
  • Situaties evalueren en bepalen welke opvolging er nodig is;
  • Beslissen wie verantwoordelijk is voor welke kosten;
  • Contact hebben met klanten en installatie- en serviceteams;
  • Dagelijks opvolgen van openstaande tickets;
  • Vragen van collega's beantwoorden, je kunt hen beschouwen als interne klanten.

Wie je bent

  • Een servicegericht persoon die luistert naar de wensen van onze klanten en hun tevredenheid toetst;
  • Die met een klant gemaakte afspraken nakomt en levert wat afgesproken is;
  • Accuraat en gestructureerd, met oog voor details, ook onder tijdsdruk;
  • Ervaring met ticketsystemen (Freshdesk) is een pre.

Van ons kun je verwachten

  • Een ruim bureau met drie monitoren, zodat je echt kan knallen;
  • Een prettig gestoord jong team;
  • Iedere dag vers fruit op jouw werkplek;
  • 25 vakantiedagen. Als je belooft dat je terugkomt natuurlijk;
  • Een salaris dat past bij jouw werkervaring en een aantrekkelijke pensioenregeling;
  • Een lekker biertje op vrijdagmiddag in onze Le Mans bar of, bij mooi weer, op de schuit door onze mooie Westlandse wateren.

En? Hebben we een match?

Dan willen we dat je meteen reageert. Stuur ons een originele en korte motivatie en een strak CV en overtuig ons van jouw skills!

Vacature geplaatst op 2 februari 2024

Solliciteer naar deze functie